28 Ocak 2015 Çarşamba

Hakkımda ve Giriş

   Merhaba arkadaşlar ben Demirhan Yıldızhan.Bundan sonra kitaplık gezgini'nin yazarıyım.Yaşım henüz çok genç 14 yaşındayım yani mayısta 15 olacağım.Bodrum'da yaşıyorum.Lise 1. sınıfım.Sömestr tatilininde sebebiyle blog açmaya karar verdim.Bundan sonra size okuduğum kitaplarımın yorumlarını ve incelemesini yapacağım.Kitap okudukça burada paylaşacağım.Şimdilik önceden okuduğum en sevdiğim 2 kitap ile giriş yapacağım.Blog turlarına katılmak istiyorum.
   Benim bu blogu açmamdaki sebep kendimi kitaplarla geliştirmek,kitaplarla aramı yükseltmek ve asıl sebebim sizlere bilgi vermek olucaktır.
   Sayfamız hayırlı olsun.
   Sağlıcakla kalın...
  


                                                                                                                                                                       Demirhan Yıldızhan
                                                                                                                                                                           28.01.2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder